تبلیغات
-وبلاگ تخصصی هیپنوتیزم - دکتر دارابی. 44030719 - پیشگیری از بیماری کولون تحریک پذیر.

در اندرون من خسته دل ندانم کیست که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

پیشگیری از بیماری کولون تحریک پذیر.

تاریخ:دوشنبه 2 آبان 1390-12:36 ق.ظ


پیشگیری از کولون تحریک پذیر و ناراحتیهای گوارشی


هر فردی می تواند دچار ناراحتی های شکمی به خاطر نگرانی و اضطراب شود. اما اگر شما دچار سندرم کولون تحریک پذیر هستید، مشکلات در ارتباط با استرس مانند درد شکمی و اسهال با شدت و حدت بیشتری صورت می گیرد. پیدا کردن راه هایی برای برخورد با استرس می تواند بشدت در پیشگیری یا تخفیف نشانه ها کمک کننده باشد:

- مشاوره. در برخی موارد، یک فرد مراقب سلامتی مانند روان شناس یا روانپزشک می تواند کمک به یاد گیری شما برای کاهش استرس با توجه به چگونگی پاسخ شما به اتفاقات در زندگی شما و سپس کار کردن با شما برای اصلاح یا تغییر آن پاسخ ها .

-پس خوراند زیستیBiofeedback .این روش کاهش استرس کمک به شما برای کم کردن کشش ماهیچه و آهسته کردن ضربان قلب با کمک فیدبک می شود . شما سپس یاد می گیرید که چگونه این تغییرات را بر خود اعمال کنید.هدف کمک به شما برای رفتن به یک مرحله شلی و راحتی است بنابراین شما بهتر می توانید بر استرس غلبه کنید. بیوفیدبک اغلب در بیمارستانها و مراکز پزشکی یاد می دهند.

- ورزش های منظم ، یوگا، ماساژ و مدیتیشن.تمام اینها می توانند راه های موثری برای کاهش استرس باشند.شما می توانید به کلاس های یوگا و مدیتیشن بروید یا آنها را با استفاده از کتاب و نوار در منزل تمرین کنید.

- ورزشهای شل کننده پیش رونده. اینها کمک به شل کردن ماهیچه ها یک به یک در بدن شما می شود، با سفت کردن ماهیچه ها در پا شروع کنید، سپس تمرکز به پاها کنید ، سپس تمرکز کنید و اجازه دهید به آهستگی تمامی گرفتگی برود. بعد، شکم خود را سفت و شل نمایید . ادامه بدهید با تمامی ماهیچه های در بدن، شامل آنها که در چشم ها و سر هستند که تماما شل باشند.

- تنفس عمیق. اغلب بالغین از سینه های خود تنفس می کنند. اما شما وقتی که از دیافراگم نفس می کشید آرام می شوید، ماهیچه هایی که قفسه سینه را از شکم شما جدا می کنند. وقتی شما نفس را به درون می دهید، به ماهیچه های شکم خود اجازه دهید که با نفس باز شود، وقتی شما نفس را بیرون می دهید، ماهیچه شکم شما به طور طبیعی منقبض می شود. تنفس عمیق همچنین می تواند کمک به شل کردن ماهیچه های شکمی کند، که می تواند منجر به فعالیت بهتر روده ها شود.

- هیپنوتیزم و هیپنوتراپی. می تواند موجب کاهش درد شکمی و نفخ کردن شود. یک فرد وارد می تواند به شما آموزش دهد که چگونه وارد مرحله شل شوید و سپس راهنمایی می کند شما را برای تصور اینکه ماهیچه های روده خود را سفت و شل کنید.

- تکنیکهای دیگر. هر روز ۲۰ دقیقه را به کناری بگذارید برای هر فعالیتی که موجب شلی و راحتی شما می شود، گوش کردن به موسیقی، خواندن، بازی کامپیوتری، یا غوطه ور شدن در آب گرم حمام.

منبع:سایت ایران سلامت
 



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




Admin Logo
themebox Logo
سایت مقالات هیپنوتیزم و هیپنوتراپی-